içinde 'kamil koç yorum' geçen şikayetler

Şikayet no: #15079

Kamil Koç ek sefer otobüsü çok kötüydü

26 eylul 2015 tarihinde 11:15 bolvadin - istanbul seferi icin Kamil Koç'tan bilet aldim. Bayram dolayisiyla ek sefer koyduklarini soylediler tamam dedim.. Otobuse binmek icin otogara gittim ve tam 1 saat otobusun gelmesini bekledim saat 12:15 te otobus bolvadin otogarina geldi ve biz 12.30 da yola ciktik. Otobuse bir bindim eski her yeri ...

Kamil Koç ek seferleri kamil koç yorum Bolvadin İstanbul arızalı otobüs
29 Eylül 2015 0 yorum
Şikayet no: #14979

Kamil Koç Bilet gözükmemesi ve yolculuk rezilliği

18.09.2015 23:30 tarihinde, 278**** nolu Ümraniye/Dudullu - BARTIN seferini yapan Kamil Koç turizme ait 25 numaralı koltuğu, internet üzerinden önceden satın almıştım. Bayram yoğunluğu nedeniyle gecikmeli ve beklemeli gelen 23:30 seferli otobüse valizlerimi teslim ettiğim sırada, muavin kaç numaralı koltuk olduğunu ve ismimi sordu. 25 numara ve adımı söylediğimde bu koltuk sizin değil, bu Esenler kalkış saati 23:30 olduğunu, bana ait olmadığını söyleyip valizimi bana geri teslim etti ve otobüs kalktı. Sonraki gelen tüm Bartın otobüslerini kontrol ettirdiğimde bana ait yer gözükmediğini, benim 23:30 da kalkan otobüste 25 numaranın yerim olduğunu ve otobüsün gittiğini söylediler. Fakat muavin de 25 numaranın bana ait olmadığını söyleyip valizimi geri vermişti. Ayrıca saat 22:30 dan beri Dudullu da beklediğim süre zarfında yolcusu gelmeyen otobüslerin ...

İstanbul Bartın kamil koç yorum kamil koç bilet Kamil Koç şikayet
21 Eylül 2015 0 yorum
Şikayet no: #14178

Hayatımdaki en kötü otobüs yolculuğuydu Kamil Koç!!!

16.08.2015 tarihinde Samsun Bafra'dan hareketle Istanbul'a hareket eden 07:15 otobusuyle hayatimin en kotu otobus yolculugunu yasadim. Y**** Y**** adina dort tane bilet aldik. Hatta koltuk numaralari 3-4-5-6 idi. Oncelikle bindigimizde otobus pislik icindeydi bize bahane olarak otobusun gelir gelmez sefere ciktigini temizlenmeye yetismedigi soylendi. Daha sonra otobus belediye otobusu gibi her yerden yolcu aldi. Her yolcu aldigi yerde yarim saat oyalandi. Hatta tosya bayisinde yolcu gec kaldığı icin yarim saat 30 kisi bir yolcuyu bekledik tosya bayisindeki beyefendiye sofor yolcularin sikayet edecegini soyledi ancak bayi yetkilisi tum piskinligiyle 444 0 562 dedi ederse etsinler der gibi ve bizimle polemige girdi halbu ki gec kalan yolcusuna ...

Samsun İstanbul 444 0 562 4440562 kamil koç yorum Kamil Koç şikayet
20 Ağustos 2015 0 yorum
Şikayet no: #14119

Kamil Koç'tan hiç memnun değilim

İzmirden Fethiyeye Pamukkale seyehat ile gittim çok iyiydi hem hostun surekli ikramlarda buluyor olması hemde yolcularla ilgileniyor olması yönünden ve araçtaki kişiye ait televizyonlar çok opsiyonlu şarkı tv ...

İzmir Fethiye kamil koç yorum
19 Ağustos 2015 0 yorum
Şikayet no: #13952

Kamil Koç ikram ve arızalı araç şikayetim

Öncelikle selamlar kolay gelsin, 08 Ağustos 2015 günü saat 19.00 dan itibaren hali hazırda 16 KK 932 plakalı aracınız ile Erzurum ilinden Trabzon iline seyehat ediyorum. Bu seyahatimiz esnasında biz müşterilerin faydalanması için araçlara taktığınız koltuk tabletlerinde tv yayını ve müzik yayını yok. Ayrıca ...

Erzurum Trabzon otobüs internet kamil koç yorum arızalı otobüs
15 Ağustos 2015 0 yorum
Şikayet no: #13903

Kamil Koç inanılmaz

Gebze otogardan 06.08.2015 akşamı bindiğim 10:30 Kamil Koç otobüsü iki saat geç geldi ve ek sefer olduğunu söylediler.Her yerinden ses gelen bir araçtı fren sesinden durulmuyordu ve Şoför çok hızlı ve tehlikeli araç kullanıyordu ve İzmit de başka bir vatandaşla birlikte inmeye karar verdik.Muavine uyarı yaptık fakat geciktikleri için hızlı gittiklerini söylediler.Ve ...

eski otobüs kamil koç yorum Kamil Koç şikayet
15 Ağustos 2015 0 yorum
Şikayet no: #13608

Kamil Koç Şoktayım!!!

26 temmuz pazar gunu çanakkale küçükkuyu dan eşimle beraber bindiğimiz Kamil Koç'a ait otobüs çalışanlar ve 02:45 saatınde mola verdiğimiz kamil koç susurluk tesisindeki çalışanlardan şikayetçiyim. Otobuse bınıyoruz tv calışmıyo söylüyoruz canakkalede bozulduğunu soylüyolar zaten ek sefer olduğunu söylüyolar pardonda ek sefer diye bedava gıtmıyoruz aynı ücretı bizde öduyorum tesise geliyoruz yemek alıyoruz 5 dk sonra aldığım ayranı su ile değiştirmek istediğimi söylüyorum kasada duran bayan bana barkot gırdığini ama bana poşet verıceğini benımde poşete koyup otobuse yanıma almam gerektığını ...